torsdag 16 juni 2011

Ny gräsklippare!

Det där med gräsklippare har jag grubblat över ett tag. Ska man ha en handjagare eler en motordriven? Det är ju bara så lustigt med alla motordrivna gräsklippare i små trädgårdar, eller hur? Fast å andra sidan blir det ju ganska välklippt..Jag hade som sagt grubblat ett tag på detta när min 11 år gamla handdrivna Gardena gräsklippare bara blev såååå himla jobbig att klippa gräset med. Jag bestämde mig på stört att åka och köpa en motordriven av vilket slag som helst bara jag fick gräset klippt och inte bara luggat. DÅ var farfar O här och han kom med världens upplysning: KÖP EN KLIPPO FREE HANDDRIVEN; DEN ÄR SUVERÄN! Jag gjorde det, i söndags och jag är är EXTREMNÖJD!!!:)))




Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Hej! Kalle tipsade om din blogg. Det får en av mina favoriter! Kul.
    kram från Malin

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul! Ska försöka uppdatera ofta;)

    SvaraRadera